TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang

  • masa pelepasan:2023-12-30 21:13:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:529
  • Penerangan pantas:

    Tuwenba,Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebo

Kandungan artikel

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

TuwenbaBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

HerzonKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Syarikat pengubah minyak terjun

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Perubah telinga pemeriksaan

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Keperlukan piawaiGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.


TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang



Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Pengurusan jujurKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Kilang pengubah kuasa

TuwenbaAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah,TuwenbaKapasiti pengubah distribusi,TuwenbaPenukar kuasa S13- 50, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang,TuwenbaPerlindungan cahaya pengubah distribusi, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

TuwenbaMaklumat produk lain
  • KoninJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikSelamat datang untuk bertanya

    KoninJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikSelamat datang untuk bertanya

  • KoninPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKelebihan dan fungsi pengelasan

    KoninPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKelebihan dan fungsi pengelasan

  • KoninPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKekuatan teknologi hebat

    KoninPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKekuatan teknologi hebat

  • ToyotaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

    ToyotaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

  • HanshanliftSebab dan pencegahan

    HanshanliftSebab dan pencegahan

  • HanshanTanda paksi naikKekuatan keletihan

    HanshanTanda paksi naikKekuatan keletihan

  • Belsko biawaJembatan penerbangan tetap hidraulikFaktor yang mempengaruhi kelajuan transformasi

    Belsko biawaJembatan penerbangan tetap hidraulikFaktor yang mempengaruhi kelajuan transformasi

  • Belsko biawaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara mengatasi kesalahan penggunaan

    Belsko biawaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara mengatasi kesalahan penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang memberi anda TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang oleh syarikat kami, perkhidmatan TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang. TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TuwenbaPengubah distribusi tenggelam minyakBagaimana syarikat bertahan dan berkembang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!